Piękne sypialnie

Zobacz także:

  • Gwarantowana jakość wykonania

    24 lipca 2012

    źródło: www.mazer.pl

  • MtM Ostróda Jesień 2012

    17 września 2012

    153 wystawców, 15 486 gości, blisko 20 000 m2 powierzchni wystawienniczej – 39 edycja Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie, przeszła do historii jako jedno z najważniejszych wydarzeń w branży meblarskiej! Na te targi czekała cała meblarska Polska. W dniach 10 – 14 września wystawcy oraz zaproszeni gościli w nowym Centrum Targowo-Konferencyjnym Demuth Arena Ostróda na 39 edycji Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie. Jesienne MTM okazały się dla organizatorów rekordowe pod kilkoma względami. WystawcyNowy obiekt Demuth Arena Ostróda oraz 19-letnia renoma MTM przyciągnęły wystawców z Polski i zagranicy. Tej jesieni w Ostródzie pojawiło się aż 153 firm, co jest rekordowym wynikiem w historii imprezy. Wśród przedsiębiorstw, które pojawiły się w Ostródzie warto wymienić Meble Wójcik, Forte, Kronospan, czy Artline. Co ciekawe, na 39 edycji MTM pojawili się nie tylko producenci mebli tapicerowanych i skrzyniowych, ale również wytwórcy płyt wiórowych, producenci akcesoriów meblowych oraz maszyn. - Rynek meblarski podlega ciągłym zmianom, do których stale się dostosowujemy. Nasze targi są skierowane nie tylko do największych firm z branży, ale również do średnich i małych producentów, którzy w Ostródzie mają szansę na prezentacje swojej oferty. Od jesienni rozszerzyliśmy również formułę naszej imprezy. Rezultaty widać gołym okiem, 39 edycja MTM przyciągnęła 153 wystawców! – mówi Elżbieta Zadka, specjalista ds. targów w spółce Demuth Alfa. GościeDla MTM równie ważni co wystawcy są goście odwiedzający targi. To dzięki nim od wielu lat w branży mocne jest przekonanie, że „gdzie indziej meble się ogląda, natomiast w Ostródzie kupuje i sprzedaje”. Podczas 39 edycji Międzynarodowych Targów Meblowych, goście dopisali – w ciągu pięciu dni targowych Centrum Demuth Arenę Ostróda odwiedziło 15 486 gości z kraju i zagranicy. - Liczba odwiedzających przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Po dwóch pierwszych dniach targowych na MTM pojawiło się przeszło 6 tys. gości, a ta liczba w piątek przekroczyła granice 15 000! Dzięki renomie targów, fantastycznemu obiektowi oraz naszym wystawcom, którzy zaprezentowali wieli nowości, Ostródę odwiedziła rekordowa liczba gości. Trzeba jasno powiedzieć - 39 edycja MTM jest jednym z najważniejszych wydarzeń w branży meblarskiej w tym roku - mówi Elżbieta Zadka. Tej jesieni odwiedzający oprócz ciekawych stoisk, przy których tłumnie gromadzili się podziwiający rozbudowane oferty firm goście, powstały również dwie kawiarenki prasowe. Można było przy zapachu świeżej kawy i pysznych wypieków zagłębić się w lekturę prasy branżowej oraz prowadzić dyskusje na temat tegorocznej edycji. Podczas targów tradycyjnie wydawana była gazeta „Kurier Targowy” ściśle opisująca to, co dzieje się na halach wystawienniczych, pokazująca ciekawe stoiska oraz nietuzinkowych wystawców. Regularnie działało również radio targowe przekazujące najświeższe komunikaty z imprezy. Wielkie otwarcie ArenyŚrodowa inauguracja Demuth Areny Ostróda, podczas 39 edycji Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie, była testem, który Centrum przeszło bezbłędnie. Na uroczystym otwarciu gościli m.in. marszałek województwa warmińsko-mazurskiego Jacek Protas, wojewoda warmińsko-mazurski Marian Podziewski, wiceprezes PARP Dariusz Szewczyk oraz wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej Elżbieta Wąsowicz-Zaborek. - Jeszcze rok temu ta hala była tylko w naszych myślach i marzeniach – mówił Carsten Demuth, właściciel Demuth Group - Byliśmy pełni obaw, czy uda się zrealizować ten projekt na czas. Dzisiaj Arena Ostróda stała się rzeczywistością - dzięki wierze i energii tych, którzy w projekt uwierzyli. Właściciel targów dziękował polskiemu rządowi, ministrom, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), władzom województwa, regionu i miasta. – Realizowaliśmy wiele inwestycji w Polsce i za granicą. Nigdzie, tak jak w Ostródzie, nie pomagano nam pokonać trudnej drogi do celu – zapewnił Carsten Demuth.Dodał, że centrum ma być miejscem spotkań kupców i producentów ze wschodu i zachodu. – Zgodnie z naszym hasłem przewodnim chcemy tu pokazywać to, co potrafią nasi wystawcy – podsumował właściciel Międzynarodowych Targów Meblowych. Bankiet i Demuth Expo AwardPodczas 39 edycji Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie nie mogło zabraknąć rozdania nagród Demuth Expo Award, podczas tradycyjnego wtorkowego bankietu. Komisja oceniająca w czterech tradycyjnych kategoriach jak zwykle odwiedziła wszystkie stoiska i wnikliwie przyjrzała się wystawianym na nich designerskim meblom. W komisji znaleźli się Carsten Demuth, właściciel Międzynarodowych Targów Meblowych, Krzysztof Krzysztofek, manager projektu MTM Ostróda oraz Magdalena Jasińska z magazynu „Czas na Wnętrze”. We wtorkowy wieczór gratulacjom nie było końca. Kolejne statuetki nagród meblarskich targów w Ostródzie powędrowały do wystawców. A ci – zaskoczeni i wzruszeni – cieszyli się wyróżnieniami do białego rana. Zwycięzca pierwszej nagrody za najlepsze stoisko 39. Międzynarodowych Targów Meblowych, firma Eurofirany, w Ostródzie pojawiła się po raz pierwszy w swojej historii i już zgarnęła najważniejszy laur. Siedmioosobowa załoga, która obsługuje dopracowane w najmniejszych szczegółach stoisko, długo gratulowała sobie wzajemnie.- Nasze stoisko zostało bardzo drobiazgowo zaprojektowane i – żeby wszystko wyszło jak należy - na próbę złożone w firmie w Żywcu. W Ostródzie odtwarzaliśmy je dbając, by szczegóły się zgadzały – opowiadał tuż po wręczeniu nagród właściciel Eurofiran Bogusław Choczyński. Pierwszą nagrodę w kategorii „Najlepszy pomysł marketingowy” 39. Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie odebrała Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, zwycięzcą kategorii „Designerski przebój 39. MTM” została firma Gaber Plus, która zaprezentowała Krzesło Loop, projektu Claus'a Breinholta, a najlepszym debiutantem tej edycji nagród została firma Kronospan. Dziękujemy! Bardzo serdecznie chcielibyśmy podziękować uczestnikom targów oraz wszystkim tym, którzy wnieśli swój wkład w organizację i przebieg jesiennej edycji Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie.- Mamy nadzieję, że jesienna edycja MTM spełniła wszystkie Państwa oczekiwania. Dla nas jako organizatorów, była to impreza przełomowa – pokazaliśmy siłę i możliwości naszego nowego Centrum Demuth Areny Ostróda, zgromadziliśmy 153 wystawców, nasze targi odwiedziło 15 486 gości. 39 edycja MTM pokazała, że tutaj bije serce meblarskiej Polski! - dodaje Elżbieta Zadka. Do zobaczenia wiosną!

  • 21. Targi Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz...

    16 października 2012

    21. Targi Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz WSZYSTKO DLA DOMU + wnętrza komercyjne za nami.Tegoroczna edycja zgromadziła ponad 80 wystawców i blisko 7.000 zwiedzających. Jak ją zapamiętamy?  14 nowości w ofercie wystawców, ale też nowości w programie: Strefa Wnętrz Komercyjnych, seminaria „Wnętrza dla biznesu”, Strefa Designera w nowej odsłonie, Akademia Dobrze Mieszkaj, I Szczecińskie Zawody Płytkarzy oraz „Kuchnia Marzeń” – RUST R8. Zapamiętamy ponadto młode małżeństwo – zwycięzców jednej z konkursowych nagród, które na targach znalazło wszystko, czego potrzebowało do wykończenia i urządzenia swojego nowego mieszkania. Urządzić stylowe i przytulne mieszkanie, zaaranżować nowoczesne biuro czy przyciągający klientów sklep – to wcale nie takie łatwe. Na rynku jest wiele produktów i usług, jednak dotarcie do tych ofert wymaga poszukiwań. Niewiele jest przecież centrów z wyposażeniem i wykończeniem wnętrz, które w sposób możliwie zróżnicowany przedstawiałyby pełen zakres tego, czego potrzebujemy dla naszych mieszkań, domów, sklepów, biur. Taką rolę spełniają Targi Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz WSZYSTKO DLA DOMU + wnętrza komercyjne. Co więcej, to chyba jedyne miejsce w regionie, gdzie w jednym czasie uzyskać można bezpłatne porady projektantów i architektów wnętrz, glazurników i parkieciarzy, oraz gdzie ceny są niejednokrotnie niższe (nawet o 30%) niż zazwyczaj. Tegoroczne targi zgromadziły ponad 80 wystawców (głównie z regionu) ze zróżnicowaną ofertą usług i produktów do wykończenia i wyposażenia wnętrz, które z powodzeniem funkcjonują na rynku krajowym i zagranicznym. Wiele firm było z nami po raz kolejny. Wiele produktów będących na rynku miało swoją reprezentację na targach. Były systemy ogrzewania, monitoringu, materiały do wykończenia ścian i podłóg, drzwi i okna, meble, ale też sprzęt do domu. Z zainteresowaniem spotkało się m.in. hartowane szkło z kolorowymi nadrukami, odpowiednie do każdego wnętrza (Optima), kominki przypominające telewizor plazmowy (Steel-Art), czy kafle o niepowtarzalnych wzorach (Strefa Architekta). Nowości na targachW ofercie wystawców pojawiło się aż 14 nowości. Medal „Wyróżniony Wyrób” otrzymało żelazko LauraStar x2a (Sterna Polska) za innowacyjność rozwiązań. Wyróżnienie przyznano sufitom napinanym firmy Alteza. To dowód tego, że niejednokrotnie proste rozwiązania są najlepsze. Sufity napinane przekonały także swoją uniwersalnością i praktycznością (można je w dowolny sposób przyozdobić i podświetlić, a montaż trwa tylko parę godzin). Wyróżniono także System AMC Premium, AMC NAVIGENIO (przenośne pole grzejne) i AMC AUDIOTHERM (AMC Alfa Metalcraft Corporation) za rozwiązanie dotyczące bezpieczeństwa pracy i czasu przygotowania posiłku oraz Infinity Candle (LEX Krzysztof Łukasik ) za efektowny klimat wizualny, jaki tworzy ona w pomieszczeniach. Dało się zauważyć, że opinie jury podzielali także zwiedzający. Wśród nowości pojawiły się: piec kaflowy Barraca i nowoczesny w wyglądzie kominek Riva (Steel-Art), mozaika 3D na ścianę (Zen-On), parkiet Parquet Design o strukturze 3D, Deskę Barlinecką i drzwi Setto i Dotiie (Art Studio Profesjonalnych Podłóg), drzwi stalowe ocynkowane Jakra (Jakra Corporation), oryginalne fotele Opra Design. Sanitec KOŁO zaprezentował trzy praktyczne nowości: WC typu Rimfree bez wewnętrznego ceramicznego kołnierza, kabinę KOŁO First, brodziki akrylowe PACYFIK. Innowacją na targach był laserowy system spawania krawędzi LaserEdge (Studio System), kuchenne meble systemowe Kammoduł i Singiel Plus (Dąb). „Kuchnia Marzeń”Zwycięskiej kuchni wyłonionej w konkursie „Kuchnia Marzeń” nie dało się nie zauważyć, bo Kuchnia RUST R8 firmy Meble RUST jest nie tylko nowoczesna, funkcjonalna i modna, ale i imponująca. Wyjątkowość tej kuchni to m.in. zmienna asymetria płaszczyzny frontu, oświetlenie ledowe wnętrz szafek, szlachetne detale wnętrzarskie, ergonomiczne systemy uchwytowe i bezuchwytowe, unikalny kolor, funkcjonalna wyspa. Najnowocześniejsze technologie zastosowano także w kuchni Studio System, która zajęła drugie miejsce w konkursie. Trend najciekawiej zaaranżowanym stoiskiemW konkursie na najciekawiej zaaranżowane stoisko głosami zwiedzających zwyciężyła aranżacja łazienki i kuchni przygotowana przez firmę Trend ze Szczecina. – Odwiedzającym podobała się funkcjonalna bryła szafki łazienkowej i zabudowy kuchennej z zaokrąglonymi łukami, idealna do niewielkich powierzchni – powiedziała właścicielka firmy, Elżbieta Michałowska. Strefa DesigneraJak co roku część przestrzeni targowej przeznaczyliśmy dla kilkunastu młodych architektów, projektantów wnętrz i krajobrazu. Na Strefie Designera skorzystały dwie strony: zarówno zwiedzający, którzy korzystali z profesjonalnych porad, jak i projektanci, którzy zyskali szansę pozyskania klientów i nawiązania kontaktów biznesowych. Dodatkowo, tym razem w centrum tej przestrzeni, przy współpracy studia wnętrzarskiego Raste stworzyliśmy przykładową aranżację wnętrz (nowoczesne biuro, minimalistyczna sypialnia, salon wypoczynkowy). Znalazły się w niej meble znanych polskich marek Balma, Noti i ProfiM, będące przykładem najnowszych trendów we wzornictwie i inspiracją do zmian we własnych wnętrzach. Do tego zachęcała także Marzena Bandyszak, szczecińska bohaterka programu telewizyjnego Pan&Pani House, która była gościem specjalnym strefy. Akademia Dobrze MieszkajOdpowiednim miejscem na rozmowy o wnętrzach była także Akademia Dobrze Mieszkaj. Projektantki magazynu wnętrzarskiego „Dobrze Mieszkaj”, z którego inicjatywy powstała ta akcja, służyły radą podczas indywidualnych rozmów ze zwiedzającymi i mini-wykładów. Wnętrza komercyjne na targachOdpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na profesjonalnie urządzone wnętrza biznesowe, poszerzyliśmy program targów o wnętrza komercyjne. W pierwszy dzień targowy odbyło się seminarium „Wnętrza dla biznesu - Marketing kontra kryzys”. Jerzy Osika i dr Marek Borowiński przekazali wiele wskazówek dla właścicieli sklepów, ale i dla wszystkich innych zainteresowanych tematyką wnętrz. – Bardzo ciekawe wykłady z wieloma praktycznymi przykładami do zastosowania przez wszystkich – zauważyła jedna ze słuchaczek, Małgorzata Opaluch. Czego dowiedzieli się słuchacze? Jak oddziaływać w sprzedaży na zmysły, także poprzez kolorystykę, by inaczej organizować przestrzeń sprzedając kobietom, a inaczej mężczyznom. Na czym polega visual merchandising w biznesie? Słuchacze poznali również przykłady najlepiej na świecie urządzonych wnętrz oraz trendy w wyposażeniu wnętrz w 2013 r. Do przedstawicieli firm skierowana była także Strefa wnętrz komercyjnych. Tutaj, przy współudziale studia Raste, zaprezentowaliśmy meble marki ProfiM o ciekawym wzornictwie przeznaczone do biur, sekretariatów, recepcji. Glazurnicy na targachWydarzeniem uzupełniającym 21. Targi WSZYSTKO DLA DOMU + wnętrza komercyjne był panel poświęcony glazurnikom, przygotowany przez Polskie Zrzeszenie Płytkarzy. W programie znalazły się fachowe porady i pokazy, pozwalające zdobyć wiedzę, pozwalającą z jednej strony ocenić fachowość rzemieślnika, z drugiej natomiast, wykonać pewne prace samodzielnie. Jeśli zwiedzający szukali prawdziwych profesjonalistów, I Szczecińskie Zawody Płytkarzy były najlepszą okazją by ich poznać. W wykonaniu zadania konkursowego (wyłożeniu sześciennej bryły dowolnym wzorem z płytek) największym kunsztem wykazał się Krzysztof Glina, glazurnik z 15-letnim doświadczeniem. Drugie miejsce zajął Janusz Milecki, a trzecie – Leszek Bitowt. Innowacyjne rozwiązania w wystroju łazienki zaprezentowała aranżacja „Nowoczesna Łazienka”. W projekcie wykorzystane zostały m.in. płytki projektu Macieja Zienia marki Tubądzin i płyta WIM Platte.

  • INVEST HOTEL 2012

    18 października 2012

    Największe spotkanie branży hotelarsko - gastronomicznej w Polsce dobiegło końca! W czwartek, 11 października, zakończyły się Targi Wyposażenia Hoteli INVEST-HOTEL. Targi INVEST-HOTEL to platforma komunikacji dla branży hotelarskiej, która co roku przyciąga do Poznania zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami w sektorze HoReCa. Tak było i w tym roku. Bogaty program wydarzeń towarzyszących targom INVEST-HOTEL stanowił doskonałą okazję do pogłębienia wiedzy, podniesienia kwalifikacji oraz zapoznania się z aktualnymi kierunkami rozwoju branży hotelarskiej. W tym roku targi INVEST-HOTEL odbywały się razem z Targami POLAGRA-GASTRO. Nowa formuła targów służyła zawieraniu nowych kontaktów biznesowych, rozszerzaniu grup docelowych oraz rozwojowi istotnych dla obu branż tematów. Udział w targach umożliwił skuteczne dotarcie do klientów – osób decyzyjnych w firmach, gestorów bazy noclegowej, projektantów, inwestorów oraz generalnych wykonawców. To tutaj zapoznali się oni z najnowszymi rozwiązaniami w sektorze HoReCa. W jednym miejscu i czasie: hotelarstwo  gastronomia cukiernictwo alkohole tworząc tym samym największe wydarzenie dla branży hotelarsko-gastronomicznej. Zakres ekspozycji Invest-Hotel 2012 podzielony był na: pokój hotelowy recepcja, hol, sala konferencyjna spa & wellness, łazienka czystość, bezpieczeństwo i ochrona usługi inwestycyjne, informatyczne i marketing restauracja hotelowa